loading...

Domenii cu diacritice

Domeniile cu diacritice, o pacaleala in stil .ro ? Se pare ca  perioada de pescuit la domenii  cu diacritice a inceput, chiar daca sezonul de pescuit domenii nu este deschis oficial iar regulile jocului inca sunt un mister.
 Si anume Ma numesc Xulescu si  am descoperit ca stiu cum pot cumpara un domeniu, ca vorba aceia "toti are" cumpar domeniu românia.ro/ (am ales acest domeiu  .ro pentru ca sunt  patriot cu gandul ca nu ma pot pacalii compatriotii mei, chiar daca sunt de la edomenii) si surpriza apare: domenile .ro  nu permit IDN (Numele de domeniu internaţionalizate, nume de domenii care conţin caractere non-ASCII)  si apare o prima problema, estre ca la piata, eu platesc o Coca-Cola si primesc ... suc de soc!  Apoi intreb la Asistenta Online  si primesc raspunsuri de forma : "faceti cum stiti mai bine" . LAMURIT.
In viata este ca la piata, daca nu-l furi la cantar, trebuie sa-l pacalesti cumva pe cumparator. Fiind vorba si de pescuit hai sa braconam domenii cu savoare de soc.
  • Am revenit pentru ca problema mea a avut si un final Happy!
 Problema a fost Rezolvata, asa ca daca sunteti nestiutori ca mine si vreti ca cineva sa va ajute sa va luati un domeniu, folosti serviciile celor de le EDOMENII pentru ca m-au facut sa imi schimb parerea despre ei!



3 comentarii:

  1. Anonim6/06/2010

    Daca nu vreti sa intampinati probleme cu inscrierea unui domneiu nu cumparati de la edomenii.ro sau daca nu ma credeti cumparati , si apoi o sa imi dati dreptate

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim6/08/2010

    Omule, tipul de la edomenii nu avea timp probabil de dat consultatii care ar fi durat o ora. Se vede de la inceputul discutiei ca esti novice si a fost corect din partea lui sa nu te incurajeze sa cumperi un IDN fara sa intelegi fenomenul. Ti-a salvat banii! Si tine cont ca scopul lui este sa vanda! Cumpara un domeniu fara diacritice pentru inceput. Nu arunca cu noroi in altii fara sa te informeti inainte. Iar pentru asta exista... "Goagal" care rascoleste internetul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Omule... nu arunc cu noroi , cumapara domenii pe ".com" de la 1and1.com si sa vezi diferenta, dar cum traim in Romania trebuie sa ne obijunuim cu "fenomenele din .ro" ... inca ceva, daca esti novice, nu ai dreptul sa fi informat , tu te-ai nascut webmaster ...
    ! Este spatiu pntru toti...!

    RăspundețiȘtergere

Postati Comantariul dumneavoastra putin mai jos.