loading...

Bancuri cu Pescari

- Bancuri cu Pescari :
Un pescar avea obiceiul sa mearga in fiecare zi la pescuit. Intr-o dimineata se trezi ca de obicei, sa mearga la pescuit, se pregati si cand sa iasa pe usa, afara ploua cu ingrozitor! Vazand ca ploaia nu da semne sa se opreasca se intoarse in casa, se dezbraca si se baga linga nevasta in pat. Nevasta-sa somnoroasa intinde mina, simti ca-i ud in pat si zice:
-Ploua afara?! Hmm.... si prostu de barbatu meu sa dus iar la pescuit!

Mai multe Bancuri aici :  Bancuri Noi
Stiti bancuri cu  pescari ? Daca stiti cele mai tari bancuri cu pescari sau cele mai noi bancuri cu pescariban, le puteti adauga putin mai jos !

5 comentarii:

  1. Bancuri cu Pescari10/21/2011

    Bancuri cu Pescari : Un pescar mergea in fiecare seara, dupa partida de pescuit, intr-un bar de vanatori si pescari. De fiecare data cand era intrebat daca a prins ceva, acesta raspundea, aratand cu mainile, ca a prins un peste de un metru! Satui sa tot fie mintiti de fiecare data, a doua zi dimineata, inainte sa se duca pescarul la balta, colegii lui ii leaga mainile, sperand sa nu mai poata minti seara la bar! Se duce pescarul la balta, vine seara in bar, ceilalti pescari curiosi, il intreaba ce a prins, la care individul, impreuneaza palmele si raspunde:
    - Am prins un peste, uite atant avea un ochi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bancuri cu Pescari10/21/2011

    Bancuri cu Pescari : Un pescar il intreaba pe celalalt:
    - Rachiu ai?
    - Am,... si scoate din apa
    Asta gusta si-i spune:
    - Are un gust straniu! L-ai filtrat bine?
    - Intai prin teava si apoi prin mine!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bancuri cu Pescari10/21/2011

    Bancuri cu Pescari : Doi prieteni se intilnesc dupa o partida de pescuit si incep sa se laude:
    Primul zice:
    - Am prins un peste de 20 de kg, tu ai prins ceva?
    Al doilea zice:
    - Eu am agatat un felinar, dar unde mai pui ca era si aprins...
    - Cum un felinar aprins? doar l-ai scos din balta.
    - Asa bine, un felinar aprins, dar daca mai lasi si tu din kilogramele pestelui sting si eu felinarul

    RăspundețiȘtergere
  4. Bancuri cu Pescari10/21/2011

    Un pescar incearca sa-si convinga sotia ca pestii sunt bucurosi atunci cand sunt prinsi: "Daca sunt, de ce dau din coada atunci cand sunt scosi din apa?"

    RăspundețiȘtergere
  5. Bancuri cu Pescari10/21/2011

    Pescarul prinde un imens crap si spune multumit:
    - Te voi duce acasa, la o cina copioasa!
    Pestele ii raspunde:
    - Multumesc, am mancat deja, nu s-ar putea sa mergem la cinematograf?

    RăspundețiȘtergere

Postati Comantariul dumneavoastra putin mai jos.